25/04/2018

Ons project Music on the Lake 2018 voor het Goede Doel hebben we helaas moeten stopzetten. De bedoeling was een muziekavond te organiseren op zaterdag 23 juni 2018 met van 17:00 - 24:00 uur
muziek in de deelnemende restaurants aan de zuidkant van het Paterswoldsemeer. De gasten zouden door de Lions per boot heen en weer gevaren worden tussen de restaurants. Gasten konden deelnemen aan een VIP-arrangement of een "losse" passe-partout kopen voor € 25. Daarvoor zouden ze een polsbandje voor gratis bootvervoer en 5 consumptiemunten krijgen. Het Goede Doel was WVDTP die voor kinderen van de stichting Het Vergeten Kind zeilevenementen zou organiseren en bekostigen. Helaas hebben teveel van de voorziene restaurants afgezien van deelname en laten we het plan rusten (mogelijk tot volgens jaar).