Aanhanger

De Activiteiten Commissie heeft het plan opgevat om een aanhanger aan te schaffen voor de club. De bedoeling is die in te zetten voor het Goede Doel. Bijvoorbeeld als Horecawagen bij evenementen, of om te verhuren voor verhuizingen en transporten. En (door een fraaie belettering) als reclame-object voor onze club. 

  • Inmiddels is de financiering rond en is de aanhanger aangeschaft.
  • De aanhanger is teruggekeurd tot een gewicht van 1.600 kg en kan nu getrokken worden door een normale personenwagen.
  • Er wordt nu gewerkt aan een fraaie bestickering en aan het vinden van meer sponsors om dat te betalen. Iets voor u?
  • Daarna volgt de feestelijke onthulling. 

Heeft u belangstelling voor gebruik of huur van de aanhanger? Stuur ons een mailtje: [email protected] (werkt nog niet maar binnenkort wel).